Отырыс барысында Қоғамдық кеңестің мүшелері мен сарапшылары:
аялдамаларды ауыстыру жүйесін жақсарту, жұмыс кезінде жаяу жүргіншілер мен велосипед жақтауын да ескеру қажет;
әуежайға тезірек қол жеткізу үшін аэроэкспрессті енгізу, осыған байланысты аэровокзалдың рөлін қайта қарастыру;
көлік қаңқасында және қаланың оңтүстік бөлігінде ескеру, оның ішінде реттелетін қиылыстарды ұйымдастыру мәселесін егжей-тегжейлі пысықтау;
қоғамдық көлік жүргізушілерін, соның ішінде арнайы курстар арқылы оқыту мен ынталандырудың қадамдық жоспарын жасау, өйткені шеберлік жоспары жүргізушілердің кәсібилігі мәселесін көрсетеді, бірақ оның шешімін ұсынбайды;
қоғамдық көлікті пайдалануға көмектесетін қосымшаны жетілдіру, сонымен қатар метро мен ЛРТ сияқты перспективалы көлік түрлерін қосу мүмкіндігі бар, жол жүру уақытын көрсетеді;
такси жүргізушілеріне арнайы жолақтар арқылы жүру құқығын беруден бас тарту, өйткені бұл негізгі идеяны – қоғамдық көліктің жайлылығын, жылдамдығын арттыру және оны танымал ету идеясын бұзады;
нормаларды әзірлеу кезінде тек көлік құралдарының ғана емес, жаяу жүргіншілер мен микромобиль көлігінің белсенділігін ескеру қажет.
Аялдама кешендері бойынша мәселелерді талқылау үшін ұтқырлық басқармасы жұмыс тобын құруды және жұмыс сессияларын тұрақты негізде жүргізуді ұсынды, олардың нәтижелері жақын маңдағы үйлердің тұрғындарымен де талқыланатын болады.