2017 жылдың 19 шілдесінде Алматы қаласының әкімдігінің «Алматы аумағында жолаушылардың тұрақты тасымалдауларына арналған дифференцияланған тариф белгілеу туралы» қаулысының жобасын талқылау бойынша жұмыс тобының екінші отырысы болып өтті.
Іс-шараға Алматы қалалық қоғамдық кеңесінің мүшелері, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқармасының өкілдері, «Алматы қаласының көліктік холдингі» ЖШС, «Алматы қаласының жолаушылар көлігі кәсіпорындарының қауымдастығы» ҚБ, БАҚ және БАҚ өкілдері қатысты.
Жұмыс тобының мәжілісі аясында жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқармасының өкілдері, ЖШС “ТХА” өкілдері сұрақтарға жауап беріп және 12.07.2017ж. кездесуден кейінгі өз пікірлерін айтты.
Атап айтқанда, Депутат Бекишев Б.Е. метрода дифференциалды тарифті енгізу туралы, сондай-ақ қолма-қол ақшасыз есеп айырысудың баламалы әдістерімен (SMS және банк карталары бойынша) 80 теңге төлем көлеміндегі тарифтің өзгермейтіні туралы жариялады.
Жұмыс тобының отырысынан кейін келесі қорытынды жасалып, ұсыныстар жасалды:
- Алматы қаласының Қоғамдық Кеңесінің жұмыс тобы Алматы қаласындағы қаладағы коммуникацияларда тұрақты жолаушылар тасымалының дифференциалды тарифін метродан басқа 150 теңге көлемінде енгізуді ұсынады.
- Жолаушылар тасымалы және автомобиль жолдары басқармасына қамтамасыз ету ұсынылды:
2.1. ақшаны қолма-қол ақшасыз төлеудің баламалы тәсілдерін енгізу 80 теңге ету және тиімділігі (SMS және банк карталары арқылы).
2.2. жолаушыларға арналған жеңілдіктерге, төлем баламалы әдістеріне, соманы негіздеуге және т.б. назар аудара отырып, дифференциалданған тарифті енгізу туралы халық арасында кең ақпарат тарату.
2.3. автобустар мен троллейбустардың жүргізушілерінің жұмыстарын бақылап және «OНАЙ» құрылғының ақаусыз жұмысын қадағалап және ақаулы болған жағдайда барлық жолаушыларға жол жүру тегін болуы тиіс. Бұл шара жүргізушілерді OНАЙ АСУОП ісі арқылы жұмыс істеуге ынталандырады және құрылғылардың қасақана бұзылу қаупін азайтады.
- Талқылау жолаушылар көлігі қызметіне байланысты мәселелер актуальді екенін, соған орай келесі шешімдер кең ауқымды өзекті:
3.1. Алматы қаласының жолаушылар тасымалы нарығының ұйымдастырушылық және қаржылық-экономикалық моделін (бизнес-модель) әзірлеу.
3.2. олардың тиімділігін өлшеу үшін айқын проблемаларды шешу үшін іс-шаралар, мерзімдер мен көрсеткіштерімен 2018-2020 жылдарға арналған Алматы қоғамдық көлікті дамыту жол картасын дамыту.
3.3. жолаушылар көлігі мен автомобиль жолдары басқармаларының және ОЮЛ “Алматы жолаушылар тасымалдау ассоциясымен” ынтымақтастығын арттыру.
Бизнес моделін әзірлеу және Жол картасы барлық мүдделі тараптардың қатысуы болуы тиіс: Қалалық Әкімдік, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі, ЗТБ «Алматыда жолаушылар көлігі қауымдастығы», Қоғамдық кеңес, тиісті сарапшылар мен тұтынушылардың құқықтарын қорғау жөніндегі ұйымдардың өкілдері. Сондай-ақ процестің ашықтығы және айқындығы.